ابراهیمزاده، فاطمه؛ مهدی زاده سراج، فاطمه؛ نوروزیان ملکی، سعید؛ پیری، سعید (1399). شاخصهای طراحی مؤثر بر دلبستگی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری، فناوری آموزش، 10 (46)، 191-205.
ابراهیمزاده، فاطمه؛ مهدی زاده سراج، فاطمه؛ نوروزیان ملکی، سعید؛ پیری، سعید (1400). نگاشت همرخدادی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی کودکان در فضای باز مدارس ابتدایی، رفتار حرکتی، 10 (46)، 201-230.
جباری، لیلا و جعفری، سمیه (1399). تحلیل چشمانداز پژوهش، نقشه دانش و الگوهای هم نویسندگی مطالعات کووید 19، ترویج علم، 11(1)، 123-144.
قربانی، فاطمه و صلصالی، مهوش (1397). مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری، آموزش و اخلاق در پرستاری، 7 (3-4)، 23-30.
نوروزی چاکلی، عبدالرضا (1390). آشنایی با علمسنجی (مبانی، مفاهیم، روابط و ریشهها)، تهران: انتشارات سمت.
Aghimien, E. I., Li, D. H. W., & Tsang, E. K. W. (2022). Bioclimatic architecture and its energy-saving potentials: a review and future directions. Engineering, Construction and Architectural Management, 29(2), 961–988.
Belussi, L., Barozzi, B., Bellazzi, A., Danza, L., Devitofrancesco, A., Fanciulli, C., Ghellere, M., Guazzi, G., Meroni, I., Salamone, F., Scamoni, F., & Scrosati, C. (2019). A review of performance of zero energy buildings and energy efficiency solutions. Journal of Building Engineering, 25, 100772.
Chen, X., Yang, H., & Sun, K. (2016). A holistic passive design approach to optimize indoor environmental quality of a typical residential building in Hong Kong. Energy, 113, 267–281.
Danza, L., Barozzi, B., Bellazzi, A., Belussi, L., Devitofrancesco, A., Ghellere, M., Salamone, F., Scamoni, F., & Scrosati, C. (2020). A weighting procedure to analyse the Indoor Environmental Quality of a Zero-Energy Building. Building and Environment, 183, 107155.
Hviid, C. A., Pedersen, C., & Dabelsteen, K. H. (2020). A field study of the individual and combined effect of ventilation rate and lighting conditions on pupils’ performance. Building and Environment, 171, 106608.
López-Chao, V., Lorenzo, A. A., & Martin-Gutiérrez, J. (2019). Architectural indoor analysis: A holistic approach to understand the relation of higher education classrooms and academic performance. Sustainability, 11(23), 6558.
Marzouk, M., & Elshaboury, N. (2022). Science mapping analysis of embodied energy in the construction industry. Energy Reports, 8, 1362–1376.
Schulzova, K., & Bosova, D. (2020). Contemporary residential architectural design in terms of indoor environmental quality. International Multidisciplinary Scientific GeoConference Surveying Geology and Mining Ecology Management, SGEM, 20(6.1), 515–522.