امیرخانی، رضا (1383). نشت نشاء: جستاری پیرامون فرار مغزها. تهران
: نشر چشمه. پاشایی، علی (1377). دائو: راهی برای تفکر. تهران
شناسی علوم انسانی، 17(67):پایا، علی (1390). نگاه شتابزده به تاریخچۀ ترویج علم در حیطۀ عمومی. فصلنامۀ روش
.65-35
های ارتباطات از گلوله جادویی تا پاسخ انتقادی مخاطب. ماهنامه مدیریت ارتباطات. در:قدیمی، اسماعیل (1391). نظریه
http://www.cmmagazine.ir/portal/tabid/70/articleType/Article.aspx
ج علم. رسانه، 36.یای برای ترولهیج علم، وسیهای ترودرزاده (1376). مجلهیق حیی، علی و توفیرزایم
میرفخرایی، تژا (1383). پردازش مطلب در نشریات عامه پسند ایرانی. رسانه. 4(15): 94.
هند و چین. تهران در مرکز ،D8 و G8 های ترویج علم در کشورهایوصالی، منصور و دیگران (1386). رصد سیاست
تحقیقات سیاست علمی کشور.
هراتی، خلیل (1376). پیشرفت علم و فرهنگ علمی. رهیافت. جلد 15.
Feyerabend, Paul (1981). How to defend Society against Science. I Hacking. Scien-
tific Revolutions. London : Oxford University Press.
Lévy-Leblond (1992). J M. About misunderstandings about misunderstandings. Pub-
lic Understanding of Science, Vol. 1.
Paul, Danette (2004). Spreading Chaos. Written Communication, Vol. 21, pp. 32-68.
Paulos, J A (1988). Innumeracy. New York : Hill & Wang.
Shapin, S (1992). Why the public ought to understand science-in-the-making. Public
Understanding of Science, Vol. 1, pp. 27-30.
Shortland, M (1987). Networks of attitude and belief: science and the adult student.
Scientific Literacy Papers.