1 [ صدیقی، مهری ) 1396 (. تحلیل وضعیت تولیدا علمی محققان ایرانی در برخی حوزه
های موضوعی با استفاده از شاخص های علمی سنجی و تحلیل شبک اجتماعی.
پژوهشنام پردازش و مدیریت اطلاعا . 32 ( 4 :) 967 - 988 .
[ 2 [ عرفانمنش، محمد ایمن؛ روحانی، والاعلی؛ بصیریان جهرمی، رضا؛ غلامحسین زاده، زهره
( 1392 (. بررسی مشارکت پژوهشگران روانشناسی و روانپزشکی کشور در تولید علم.
پژوهشنام پردازش و مدیریت اطلاعا ، 29 ( 1 ،) 163 - 137
[ 3 ] Sheikh, arslan (2016). Awareness and use of academic socialnetworking websites by the faculty of CIIT. Qualitative and quantitative methods in libraries (QQML), 5, 177-188
[ 4 ] Boyd, D., and N. Ellison.) 2007(. Social network sites: Definition, history, and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication 13 (1). Retrieved September 11, 2015from http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1083-
[ 5 [ رحمانی، مریم؛ نوروزی چاکلی، عبدالرضا؛ اصنافی، امیررضا ) 1396 (. انتظارا
پژوهشگران حوزه مهندسی در دانشگاه تهران از شبک اجتماعی پژوهشی ریسرچ گیت.
پژوهشنام پردازش و مدیریت اطلاعا . 33 ( 2 .)
[ 6 [ سلطانیفر، محمد؛ بخشی، شیرزاد؛ فرامرزیانی، سعید ) 1392 (. ب ررسی تأثیرا شبک های
اجتماعی فیس بوک و توییتر بر گرایش اعضا ب این شبک ها . پژوهشهای ارتباط ، ی 20 ( 4 ،)
190 - 171 .
[ 7 [ یزدخواستی، بهجت؛ عدلیپور، صمد؛ سپهری، وسی ) 1392 (. تحلیل محتوای صفحا و
گروههای شبک اجتماعی فیس بوک با نظری حوزه عمومی هابرماس. مطالعا و تحقیقا
اجتماعی در ایران، 2 ( 1 ،) 110 - 87
]8[ Stevens, Matt.(2012). Handing out your business card won’t getyou…. Los Angeles Times. March 16,2012. Retrieved July 11, 2018 from: http://www.businessinsider.com/business-cards-are-irrelevant-wasteful-and-just-plain-lame-2012-3
107
9[ بتولی، زهرا؛ نظری، مریم ) [ 1393 (. بررسی قابلیتهای شبک های اجتماعی
تحقیقاتی جهت تسهیل فعالیتهای پژوهشی از منظر پژوهشگران حوزه علوم پزشکی
ایران . مجل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران )پیاورد سلامت(، 8 ( 4 ،)
331 - 3166101.2007.00393.x/pdf
]10[ Moradi, S., Tayefeh Bagher, D., & Mirhosseini, Z. (2017).Designing a model for Web 2.0 technologies application in academic library websites. Information and Learning Science, 118(11/12), 596-617.
[ 11 [ بتولی، زهرا ) 1392 (. معرفی قابلیت های شبک اجتماعی وکادمیا برای پژوهشگران.
ارتباط علم ، ی 27 ( 3 .)
[ 12 [ زنگوئی، فرنوش ) 1391 (. بازنمایی هویت مجازی دانشجویان شهر تهران در شبک های
اجتماعی مجازی مطالع موردی: کاربران فیس بو . ک پایان نام کارشناسی ارشد علوم
ارتباطا اجتماعی، دانشگاه علام طباطبایی.
[ 13 ] Stepaniuk, K. (2015). The relation between destination image andsocial media user engagement–theoretical approach. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 213, 616-621
[ 14 [ نقیب السادا ، رضا؛ قصابی، فاطم ) 1391 (. ساختار و طراحی شبک های اجتماعی
تحلیل محتوای ساختار و طراحی شبک های اجتماعی ایرانی و غیرایرانی. مطالعا توسع
اجتماعی فرهنگی. - 1 ( 3 ،) 264 - 217 .
[ 15 [ عبداللهیان، حمید؛ یحیایی، سبحان ) 1390 (. نشان شناسی تصویرهایی از شیوهی زندگی
ایرانی، مطالع ی "خودبازنمایی" های دیداری کاربران ایرانی در شبک ی اجتماعی یاهو
360 . مطالعا فرهنگ ارتباطا ، - 12 ( 15 ،) 149 - 119
[ 16 [ زندوکیلی، سارا ) 1392 (. نقش عکسهای شخصی، در بازنمایی هویت مجازی کاربران
شبک های اجتماعی. عکسنام ، ) 36 ،) 14 - 2
[ 17 [ بتولی، زهرا ) 1392 (. قابلیت های شبک اجتماعی ریسرچ گیت برای پژوهشگران. گفتمان
علم و فناور ، ی 1 ( 2 .)
108
18 [ قصابی، فاطم ؛ نقیب السادا ، رضا ) [ 1394 (. نقش ارزشهای فرهنگی بر محتوای
شبک های اجتماعی )مطالع تطبیقی محتوای شبک های اجتماعی ایرانی و غیرایرانی(.
رسان و فرهنگ، 5 ( 1 ،) 109 - 83
[ 19 [ ابری اوغانی، ناهید ) 1394 (. تحلیل چگونگی انتشار تصاویر خصوصی در شبک های
اجتماعی با تأکید بر نظری و روش گافم . ن دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و
روانشناسی وسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران، قم.
]20[ Strano, M. M. (2008). User descriptions and interpretations of self-presentation through Facebook profile images. Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace, 2(2).
[ 21 ] Noelle J. HUM & E. Chamberlin, Perrin(2011) “A picture is worth athousand words: A content analysis of Facebook profile photographs”, Computers in Human Behavior, 27,5:1828-1833.
]22[ Sazena, Adity & Majumdar, Pallavi.( 2016).A study of the role ofprofile pictures in impression management on Face book. Researchgate. Retrieved from:https://www.researchgate.net/publication/305742554_A_study_of_the_role_of_profile_pictures_in_impression_management_on_Face_book
]23[ Dhall, A., & Hoey, J. (2016, October). First impressions-predictinguser personality from twitter profile images. In International Workshop on Human Behavior Understanding (pp. 148-158). Springer, Cham.
[ 24 ] Kim,Jihyun(2010).Faculty self-archiving : motivation and Barries.Journal of American Society for I Information Science and Technology , 61(9),.1909_1922.
]25[ Priem,J. , Hemminger ,BM.(2010). Scientometrics 2.0: New metricsof scholarly impact on the social Web. Retrieved 23 April 2016 from: http://pear.accc.uic.edu/ojs/index.php/fm/article/view/2874/2570.
]26[ Kontaxis, G., Polakis, I., Ioannidis, S., & Markatos, E. P. (2011,March). Detecting social network profile cloning. In Pervasive Computing and Communications Workshops (PERCOM Workshops), 2011 IEEE International Conference on (pp. 295-300). IEEE.