TY - JOUR ID - 137234 TI - تاثیر برند منابع انسانی بر بهره وری JO - ترویج علم JA - POPSCI LA - fa SN - 2251-9033 AU - عباسی رستمی, نجیبه AU - صفری شاد, فرانک AU - رحیمی, ابراهیم AD - -کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه اصفهان. پژوهشگر و مدرس دانشگاه AD - دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد AD - دکتری مدیریت منابع انسانی، عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 11 IS - 2 SP - 271 EP - 294 KW - برندمنابع انسانی KW - مدیریت شهرت شرکت KW - مدیریت فرهنگ شرکت KW - مدیریت گزاره ارزش شرکت KW - بهره وری DO - 10.22034/popsci.2021.250960.1063 N2 - امروزه سازمان های به خوبی به این امر واقفند که مهم ترین دارایی هرسازمانی منابع انسانی آن است. برند منابع انسانی به عنوان یک منبع رقابتی استراتژیک به عنوان موضوع جدیدی در سال های اخیر مطرح شده است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر برند منابع انسانی بر بهره وری نیروی انسانی سازمانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارکنان امور اقتصادی و دارایی شهرستان کرمانشاه به تعداد 116 نفر است. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. در این پژوهش برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی سازه و برای تعیین اعتبار و پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. به منظور تجزیه و داده ها از نرم افزار PLS استفاده شده است. یافته ها حاکی از تاثیر مستقیم و مثبت برند منابع انسانی بر بهره وری نیروی انسانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارکنان امور اقتصادی و دارایی شهرستان کرمانشاه به تعداد 116 نفر است. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. در این پژوهش برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی سازه و برای تعیین اعتبار و پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. به منظور تجزیه و داده ها از نرم افزار PLS استفاده شده است. یافته ها حاکی از تاثیر مستقیم و مثبت برند منابع انسانی بر بهره وری نیروی انسانی است. UR - https://www.popscijournal.ir/article_137234.html L1 - https://www.popscijournal.ir/article_137234_5a9cab1eb62638fbc4cd51fdf340452e.pdf ER -